Tacksam <3

Vårsolen skiner in genom mitt fönster och jag njuter i fulla drag! Tar mig en liten stund framför datorn när barnen äter glass! Observera, BARNEN inte JAG! Jag tog mitt ett glas vatten & ett äpple =) YES! Måste få lov att skryta lite och faktiskt säga att denna veckan har allt flutit på mer än bra! Jag hoppas verkligen att det blir ett minus på lördag så man får lite cred för allt slit man gör!
 
Har vart med mina små och handlat efter jobbet & fyllt på tanken så nu kan vi både äta & köra bil! Dags att betala räkningarna ikväll =/ Urk det är väl ändå det keligaste som finns!!
 

Vårsolen är underbar nu och vårkäslorna börjar smyga sig fram! Detta tog jag häromdagen då jag gick på min rast nere vid viskan! En runda som ger otroligt mycket energi =)
 
   
Farmors orkidéer börjar åter blomma, de stod i full blom förra året. Den till höger fick hon när hon fyllde år <3 En jobbig tid där minnen och känslor svallar och kommer helt plötsligt över mig! Åh vad jag saknar henne <3 
 
 

Köpte dessa fina gympaskorna till Ellioth häromdagen! 199 kr det kan man ju verkligen leva med =) Har en son som längtar till gympan imorgon! Känns bra i mammahjärtat!

 
Min juvel spelade Wii igår kväll =)
 

Lovis badar med skum & ekorre (igelkott)
 
Åh vilken bergochdalbana livet kan vara emellanåt! Känslor som flyger runt och saker som händer runtomkring som påverkar en! Fick en chock igår när jag träffade en mamma vars son som är tre månader och fått cancer!! Livet är såå orättvist & jag är såå oerhört tacksam för att jag har tre friska barn & man <3 Älskar dem oerhört mycket! Denne lille gosse har fått en cancerform som är oerhört ovanlig och endast 6 barn föds med detta varje år. Med hjälp av cellgifter lycks de krypa tumörerna som sitter i vardera ögon men det ena ögat är så skadat så det kommer han inte kunna läsa eller se ansikten med... Jag blev så tagen och det var det jag tänkte på när jag gick till sängs den kvällen... Kunde inte ta blicken från mina egna underbara troll, vill krama dem och skydda dem så från allt hemskt! Jag lider så med denna familj och allt det de går igenom <3 Varma kramar!! Nu ska jag gå in till min lilla dotter och spela spel med henne och ta till vara på tiden innan maken kommer hem! Håller tummen för att han snart e hemma så jag kan få gå ut & gå i den underbara vårsolen & ladda batterierna inför veckans sista arbetsdag! Ha det så gott och va rädda om varnadra <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0