Ändrade planer

Åh den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig =) Haft såå mysigt!
Sofie va här & frågade jag ville köra henne till stan för att köpa soffbord! Sagt & gjort så körde vi i väg till stan och hon hittade det hon ville ha till ett mycket bra pris!! Jätte roligt, är såå glad för hennes skull! Det bidde både soffbord, trapphylla & nya kuddar till soffan! Realy nice!!
 
Vi tog med fika över och hjälpte henne skruva möbler =) Det är såå roligt att kunna hjälpa henne med! Ungarna trivs där & är inte såå beroende av mig utan kan sitta still i soffan utan att hålla mig i handen och det känns såå skönt!! Det är avslappnat och inte tillgjort utan man kan vara sig själv =) Me like! Det är inte alla man kan vara sig själv med... 
 
Nu e jag hemma med två rastlösa kids som spelar tv-spel! Ellioth väntar på att Herman ska komma hem så han kan ringa om att leka! Nåja harn tränar siffror i alla fall så får vi se om det blir någon lek... Annars får vi ta det en annan dag.
 
 
Trollungar =)
 

Min otroligt vackra Amaryllis jag fått av mamma till jul, den första knoppen har spruckit ut och det är sex blommor på den!! Helt otroligt, det har jag aldrig haft tidigare, bara fem...
 
 

 
Är såå glad att min kamera fungerar igen =) Nu kan jag ta kort igen!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0