Gott Nytt År!!

God fortsättning på det nya året! Tänka sig att det är 2014, den 1:a januari... Ett helt orört nytt år framför oss med nya utmaningar!
 
 
Tack till alla inblandade för en mycket trevlig nyårsafton!! Otroligt god mat, god dryck, trevligt sällskap & vackra fyrverkerier!!!
 
 
Vackert dukat nyårsbord med en otroligt god västerbottenpaj!! Lovar att jag ska göra den själv en dag!!
 
 
Hela gänget samlat!!
 
 
 

Min underbara lilla partypingla!!
 

De tre musketörerna!!
Vi fick sålt Audin igår, ett bra slut i alla fall på 2013 =) Idag bär det av mot Älmhult för att hämta hem en v70 till... Ett bra pris och pengar över från den gamle bilen!! Det känns såå skönt!!
Idag blir det rester av nyårsmiddagen, tabueras på chokladlådor och sakta med säkert rusta sig i tanken för att ta nya tag! Vart på en låångpromenad med Zelma och det var kallt i vinden men skönt att röra på sig! Så nu har jag allt gjort mig förtjänt av att slagga i soffan till Ivanhoe! Precis som det ska vara en nyårsdagen =)
 
Ha det bäst alla er därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0