Måndag...

... Då var första dagen på veckan gjord och jag måste säga att jag är alldeles dödstrött! En sjukdomskänsla i kroppen, efter dålig sömn och fullt ös på jobbet... Helt sjukt att man är såå trött efter att vart ledig länge! Undra hur länge det ska hålla i sig...
 
My god va lycklig jag var när jag kommer hem till mina älskade små som möter mig i hallen! Kärleken har tänt upp massa levande ljusi hemmet och pannkaksdoften har spridit sig överallt. Barnen är mätta och nöjda ♥
 
Nu ligger jag nerbäddad under ett varmt täcke i soffen & kollar på CSI =) Me llike alot! Alvin är hemkommen från träning & Emeline är här en sväng! Mysigt!! Lovis somnade innan 7 och jag & Ellioth har läst bok, lääääänge om traktorer så nu kan jag allting =) Min egen lille solstråle och läromästare!!
 
En lååång dag och ja jag är mega trött men samtidigt har jag haft en underbar kväll tillsammans med mina hjärtan och det får mig att fundera över livet!! Det finns så mycket att vara tacksam över och jag känner en oerhörd tacksamhet och glädje över min familj och det liv vi skapat tillsammans! Vist finns det skavanker lite här och var men inget är såå jobbigt att det överstiger kärleken och lyckan i att var fru Stehnson ♥ Tänk va vi kan påverka hur vi ser på vårt liv och hur det blir, hur vi aggerar och hur vi tillåter omvärlden påverka oss... Man har alltid ett val över hur man väljer att bli påverkad och ur man vill leva sit liv. Jag väljer att älska mitt liv och gör mitt absolut bästa för att leva mitt liv fullt ut =)
 
Ikväll ösnkar jag att John Blund kommer på besök så den här mamman kan få sin skönhetssömn så man är piggelin imorogn och kan göra ett bra jobb med alla mina små som stora kompisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0