Crusing

 
Äntligen on our way på crusing!!
 
 
Min lilla Loppa <3
 
 
Selfie på mig & min exalterade son!!
 

Min Lovely <3
 

Då har vi kört på crusingen!! Långa köer var det innan vi äntligen kom neråt stan...
 
 
Nere vid Skrea strand! Helt otrolig stämning och massor med folk som tittade på alla fina bilar som rullade förbi! Tänk vilket underbart väder det var!! Måste säga att det var så häftigt med allt folk. Det var ju helt magiskt att cruingen var över hela Falkenberg och inte bara i centrum som det var när det gick i Varberg, trotts att man saknar festen som vi en gång hade!!!
 
 
Har en alldeles egen fotograf i bilen <3 Ellioth tog kort på allt, minst 20 kort på varje så det blev många kort att radera sedan!!
 
 
En rosa pärla precis i min & Lovis smak!!
 
 
 
 
Måste ju föreviga att morfar & mormor var med på crusingen!!
 
Ellioths dröm när han blir stor... En med eldflammor!!
 

En härlig crusing om än lite oorganiserad med alldeles för långa köer och vi han bara köra ett enda varv pga att man följde skyltarna..... Men vi hade det trevligt och vi var dödligt trötta när vi åkte hem!
 
En helt otrolig flyguppvisning mot kvällningen gjorde att tiden i köerna gick lite fortare =)
Hade två små barn som vi stoppade om i baksätet på vägen hem och de sov gott nästan hela vägen!
 

 
Tack för en ljuvlig dag <3
 
Idag åker mannen på crusing med grabbarna, inte lika nyktert som idag dock =) Hoppas att de får en rolig kväll & nu vet de ju hur de ska köra för att inte hamna i köer =)
 
Jag har försökt lejja bort min lilla visp när Ellioth är på kalajs men det verkar svårt.... Många är nog på stranden i detta underbara varma väder!! Hon får helt enkelt följa med! Ikväll blir det grillat & röd vin med mamma & pappa <3 Ska bli såå mysigt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0