Ordning & reda!!

Hepp!!
 
Finaly I did it!!!! Wow måste bara skryta hur bäst jag känner mig denna dag! Hon har rensat i alla lådor i köket, slängt tre ica-kassar med gammalt papper... sorterat och satt i pärmar =)) Nu så e det ordning & reda i det Stehnsonska hemmet!! Inte nog med detta har hon städat jordhålan!! Känns helt fantastiskt underbart att ha fått tummen ur och städat för den har suttit låååångt inne! Vi har i och för sig prioriterat annat och njutit av att bara ha semester! Men det går inte hur länge som helst och jag mår såå fruktansvärt dåligt av att ha sketet hemma! Nu mår hon bra igen =)
 
Ellioth & pappan har vart hos mormor & morfar & hjälpt till att hämta deras nya diskmaskin och instalerat den.... Lovis har vart hemma och pysslat med mig & till hennes stora lycka kom Tingeling & piratfeen på posten! Nu sitter hon fastnaglad vid tv:n.
 
Vi ska testa att grilla torskknyten idag! Lite roligt att prova något annat än bara kött! Får komma med bild & recept sen =)
 
Blir nog en lååång promenad ikväll om vädret håller i sig, var ute med stavarna i morses och det var så skönt! Känns skönt när allt flyter på...
 
Nepp nu ska hon skapa potatis & förbereda maten =) Känns Lovely just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0