Slappardag

Vilken slappardag vi haft idag!! Vi var på en mycket trevlig fest igår hos Carro & Patrik med god mat & dryck =) Trevligt att träffa lite olika folk!! Det blev inte asa sent men runt 12... Vi sov hela familjen till nästan halv 10!! Inte illa alls men sen har det tillståndet suttit i på oss allihopa.... Det är inte ofta det händer men ibland måste man faktiskt unna sig att bara ta det lugnt med! Vi har inte haft en enda slappardag på semestern hittills så vi var nog värda den!
 
Ellioth blev hemringd av en leksugen Herman, tur!! Lovis har mest skött sig själv när mamman legat & läst!! Snäll unge =) Sen fick jag kommit ut med Zelman en sväng & mellan skurarna gick jag själv runt strängen och det var riktigt skönt!! Frisk luft och en stund för mig själv, Lovis & pappan spelade spel =)
 
Snart ska vi dra igång grillen och få i oss lite mat, mina bakpotatisar är instoppade i ugnen! Såå gott & mättande mat! De andra får pommes och det gör inte mig ett enda dugg! Ska fixa lite sallad & kvargsås och hoppas att den blir god! Nett gav mig lite tips på hur hon gör sin så jag ska nog fixa ihopa en god sås, hoppas jag! Lite mys på en söndag, det är nog det allra bästa med semestern tycker jag att man gör det som faller en in! Lyx mest hela tiden =) Kan man ju leva med! Nu denna veckan ska jag verkligen ta mig i kragen och gör mitt bästa! Veckan som gått har vart allt annat än bra matmässigt.... Mycket god mat & dryck har slunkit ner så nu har jag unnat mig så det räcker tills helgen i alla fall =) Man kan inte fira semester varje dag!! Det är inte värt det!!!! I dag var dag 1 och jag har lyckats riktigt bra så det är bara att hålla idet =)
 
En orörd vecka ligger framför oss... Har en del inplanerat och en del tomma dagar! Vi ser nog mest fram mot Wheels and Wings tror jag!!  Ellioth ska på födelsedagskalajs hos Simon och det ser ut att bli en mycket bra vecka vädermässigt med!! Låter helt underbart!!
 
Hoppas ni alla monsterdiggare har det bra på era semestrar!!! Simma lugnt!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0