Wheels and Wings!!

 
Då var äntligen dagen med stort D här!! Wheels and Wings!!
 
Det har vart mycket myror i de små kropparna så någon vidare sömn infann sig knappast på Lomvägen... Lovis sov på vägen ner i Alvins famn <3 Vi har haft en superdag nere i Falkenberg måste jag säga, stor marknad så vi behöver inte sukta efter Långås marknad! Skönt!! Det fanns skit, skit och skit... Men ett plommonstop till min make blev det & en solhatt till frun =)
 
 
Många vackra bilar i långa rader! Helt otroligt mycket pengar som rullar runt, och det är väl just det som styr marknaden! De bilar som vart fiiina kostar hur mycket som helst... Lovis tröttnade ganska snabbt ut, skoskav och kinkigt var det men efter lite matintag vid bilen hade vi orka att ta oss runt motorbanan och kika in på alla bilarna! Det ska bli riktigt roligt ikväll!!
 
 
En sur Loppa... Tur att hon fick åka på Alvins axlar!!
 

Nöjd kille!!
 

Min kärlek <3
 
Våran pärla!!
 
En annan riktigt fin bil!!

 
 
Denna härliga bilen stod framför oss.... En såå fin Bel air i en helt annan prisklass än vår.... Många pengar blir det!

Det var bara ett snabbt urval.... Fanns såå mycket mer!!!
Nu är vi hemma och laddar om inför crusingen... Kändes som en mycket bra ide, Lovis stensomnade i bilen hem så hon lär nog bli lite roligare ikväll! Hon var mer än dödstrött... Vi ska alla hoppa in i en dusch, svida om och bara där tror jag att vi kommer pigga på oss lite! Roger som kom hem klockan 2 i natt är extra nanig så han tar sig en powernap!!
 
Det blir att vi sammanstrålar med mamma & pappa i Falkenberg så åker de med oss ett tag, vi ska käka tillsammans och mysa, kolla snygga bilar oså =)
 
Imorgon är det bara Roger som ska ner, icke nyktert då... Jag ska åka ut till mamma & pappa och grilla med kidsen & det ska bli såå mysigt!! Är det finväder kanske vi tar en rajd till beachen innan Ellioth (och mamman och förhoppningsvis kan vi lämna Lovis någonstans) ska på barnkalajs hos Simon!! Söndag ska vist med bli finväder, kanske det blir beachen då med!! Man får ju passa på för dit har vi banne mig inte kommit på hela semestern!! Suck, det saknar jag!! Det hör ju liksom hit!!  Nåja det är mycket som ska hinnas med på en alldeles för kort tid! Roger tycker nog att det är jobbigare att tiden går så fort, jag känner att vi har faktiskt hittat på en hel massa saker =) Ganska nöjd faktiskt!!
 
Nä nu blir det en uppfriskande dusch!! Ha en fin kväll med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0