Helg!!

Lördagsmyser tillsammans med min dotter =) Vi tittar på film & äter godis! Pappan har somnat på soffan, antar att inte Tingeling är hans favvo =)
 
 
 
Lördagsgodis!! Mums!!
 
 
 
En sovandes Darling <3
 

Min lilla Loppa <3
 
Idag har vi vart på innebandy, hemmamatch =) En ganska B-ig match! De mötte Vala, yngre grabbar men ack va snabba... Lennart som annars står i mål åkte ur för att han nitade bollen på domaren så Alvin fick hoppa in... Lite spännande var det men mitt i ringde Josefin efter oss för Lovis hade ramlat i bäcken hemma hos Olivia =( Lessen var hon och tyckte att det var lite jobbigt... Hoppas hon inte blev så rädd så hon inte vill åka dit mera... Men det tror jag egentligen inte, hon är oftast en tuff lady =)
 
 
En laddad Alvin fick ta över målvaktskläderna... Han är sugen på att ställa sig i mål, han är ganska bra! Han är helt klart vig och kan röra sig, fokuserad och med bra reflexer så det skulle han säkert fixa bra! Hellre att han ställer sig i mål än att han slutar! Det är skönt att han har innebandyn istället för att vara ute & slarva... Tyvärr tycker han att många av de yngre i laget är för oseriösa och satsar inte ordentligt! Jag fattar att han vill utvecklas, det e inte roligt när de förstör på träningar osv. Vi får väl se =)
 
Ikväll ska vi till Janice & Christoffer ikväll och fira Janices födelsedag! Det ska bli jätte mysigt! Härligt att slippa att laga mat =) och trevligt att träffas!! Tänk att för 7 år sedan hade jag rejäla pinvärkar vid det här laget... Kommer i håg när jag satt i fåtöljen hos Nett med en riskudde vid ryggslutet =) Det startade redan igår klockan 20... Tänk att man kommer ihåg allt från sina förlossningar! Tänk vilken enveten liten kille som bodde magen <3 Det är han än idag!! Det var en grymt lååångdragen förlossning och han tittade inte ut förrän natten till onsdag... Han längtar för fullt tills hans födelsedag och räknar ner dagarna nu! Det ska planeras för barnkalas, vilka som han vill bjuda, vad de ska äta, när vi ska ha det osv =) Det är roligt!
Har vart upp i Kungsbacka på förmiddagen, gick väl sådär... 0,3 kg är väl inget superresultat men det går neråt! Har ju kommit igång med stavarna ordentligt nu så det kan ju ha med det att göra! En vecka i taget, det ska gå det här och jag känner mig grymt taggad!
 
Ha en bra lördag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0