Våffeldagen

Kvällen på er!!
 
Ligger i soffan med aningens träningsvärk... Tydligen en vanlig åkomma nu för tiden =) Fast jag måste erkänna att det är helt ok! Älskar mina stavar och jag mår såå mycket bättre sen de kom in i mitt liv! Idag testade jag att springa lite, från ladan och ner till vägen! Wow what a feeling =) Nu tror jag att jag har bestämt mig för ett nytt mål , roligt mål! Innan sommarens slut ska jag springa runt strängen, så e det bara! Kan andra kan jag!
 
För 7 år sedan var jag och Roger inne på förlossningen i Varberg, lyckliga över att vi äntligen var i förlossning! Efter fyra dygn med pinvärkar kom äntligen vår efterlängtade prins! 03:42 i natt kom han, med en äkta knut på navelsträngen kom det ut en gosse med brunt hår & bruna ögon <3 Vi var lyckligast i världen! Tänk att det gått 7 år, det är helt ofattbart... Jag är såå fascinerad över att man kan minnas allt såå in i minsta detalj =) Klockslag, känslor, bilder, allt och det känns i hela kroppen! Det var nog det häftigaste jag någonsin varit med om, att bli mamma <3 
 
 
Älskade unge <3
 
Har förberett för morgondagen, slått in paketen och de ligger och väntar på att slitas upp! 04:45 står larmet på så man hinner med att gå med Zelman innan det blir sjönsång! Ska ta fram kameran med så man kan föreviga hans 7 års dag <3
 
Imorgon ska de på utflykt till skogen och fikan ska med, våfflor till min unge herre =) Lyckan är total! Sofie kommer hit på kaffe när vi kommit från jobb och jag hoppas att mamma & pappa ska kunna komma ut en liten stund. Mamma är hemma på permis från sjukhuset i natt. Hon ska in imorgon med för undersökningar och beroende på vad det visar kanske de kan komma och ta en fika =) Hon ska på ytterligare undersökningar på torsdag, större och jag kan inget annat än att hålla tummar & tår för att allt ska gå bra och att de kanske kan hitta vad som är fel och varför hon har såå ont =( Lycka till imorgon!! Puss & Kram!!
 
Idag är det ju våffeldagen och den har vi såklart firat med våfflor, farmors recept <3 Mumsiga!! Jag åt en =)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova i 500 km/h så jag är utvilad imorgon för födelsedagsfirande!! Natten på er!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0