Dans =)

Hej på er!
 
Idag är the day!! Första dansdagen den här terminen =) Jippi va roligt det ska bli!! Lovis ser mycket fram mot det och få träffa dans-Linda & alla kompisarna!!
 
Det var inte Lovis dag att bli lämnad på Solkulla idag.... Hon var såå brötlessen så det var inte klokt, ville bara vara hemma med mig <3 Mammans hjärta gick nästan sönder.... Tur att man kan ringa sen och se hur det går och vilken tur att det gick över!!
 
Stora vackra vita flingor dansar ner utanför fönstret och det är såå fint! En härlig vinterfeeling infinner sig och det är såå underbart att se alla ungarna som leker =)
 
Igår fyllde min underbara pappa 60 år <3 Vi ser såå fram mot att fira honom till helgen!! Mamma & pappa var ute och åt gott på kvällen!! Såå mysigt!! Jag tycker att det är en stor födelsedag att fira och vi tycker nog allesammans att det är ganska mysigt att fira varandra! Planerar redan för ungarnas födelsedagskalas som blir på låååångfredagen på Loppans födelsedag! Då är vi förhoppningsvis klara med flytt och har kommit iordning i huset... Vi är lediga  och alla e så mycket enklare... Usch jag tycker man bara går och väntar hele tiden och det är såå jobbigt!! Vill flytta nu!! Men å andra sidan är det så mycket roligt som händer innan dess så vi får väl försöka ta det med ro... FÖRSÖKA =)
 
Nä nu ska jag & Lovis hämta sonen innan fåra fika gäster kommer innan dansen =) Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0