Plugg!

Goddagens!!
Då har man suttit hemma och pluggat hela långa dagen och jag måste säga att jag känner mig mer än nöjd! Såå skönt att jag fick tagit igen den här dagen! Låg efter då vi hade uppstartsdag på den ordinarie skoldagen... Nu kan jag ta helg med gott samvete och börja fundera på kommaden del i arbetet... Den är inte den lättaste det inser jag dock!! Blir nog till att ventilera mycket i arbetslaget tror jag, behöver mycket hjälp!!
 
Har hemmet fullt av lekande småfolk <3 Herman åkte med efter skolan och Lovis blev givetvis stött för att hon inte hade en kompis =( Amanda hade åkt hem så jag fjäskade med henne och förhoppningsvis nöjjer hon sig med att spela spel och kanske en lekdag i helgen =)
 
Ikväll blir det lugna gatan... En tur till stan för att hämta Stina (Alvins tjej) fredagsmat, en kvällspromenad och ladda inför morgondagens vägning! Lite pirrigt är det.... Men hur det än går vet jag att jag gjort en bra vecka och det kommer i efterhand, det ordnar sig!
 
Önskar er en trevlig helg <3 Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0