Plugg

Äntligen fredag =)
 
Hur härligt som helst att ha helg och den är alldeles full av saker som händer... Idag har jag haft pluggdag hemma, läst de andras arbeten och fått en massa griller i huvet... Måste få tid till att läsa igenom det jag själv skrivit och kanske koppla till lite mer litteratur tror jag! Varför känns det alltid som om det man gjort inte är tillräckligt? Brist på självförtroende kanske?? Nåja jag ska nog hinna med det  =) En annan dag!
 
Julen är utestädad, gardiner är bytta och jag har letat fram lampor... Hade kanske behövs mindre watt men det får gå så länge... Pengar kommer på tisdag =)
 
Mannen är iväg och jobbar =( Suck va tråkigt, en fredagkväll! Nåja jag får nöja med mina underbara ungar <3 Kanske thaimat ikväll, har absolut ingen lust att laga mat till mig & ungarna, har inget hitte på & ingen lust alls! Här ser ut som ett bomnedslag, möbler överallt och det står huller om buller... Jag hade en köpare på bordet men han smsa och skyllde på ungarna så de kom inte... Irriterande när man vill få bort de så vi får plast... Sen skadar det ju inte att få en buffert till huset! Hi hi =)
 
Jag har gått varje dag hela veckan men det känns inget nämnvärt alls... Snarare tvärtom och jag får en massa hjärnspöken...Himla skit! Vägning imorgon i Kungsbacka, skulle haft med kidsen men det blev ändrade planer och Roger jobbade ikväll istället för imorgon! Annars blir det nog en del röjjande, städande och fixandes inför besiktningen av lägenheten på måndag... Det man vet kan man ju åtgärda på en gång och sen får man se vad han säger... Hoppas inte att det blir för mycket... Känns inte så ändå, vi har ju trotts allt fixat mycket här hemma och är rädd om hemmet.... Någon gång ska det la löna sig =)
 
Nä nu ska jag ta tag i alla klistermärken på ungarnas garderober!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0