Trettondag jul

God middag!
 
Vilken seeeg dag! Inte många timmar sömn i natt =( Upp med tuppen för att kunna ge mig ut på promenix! Mannen är iväg och jobbar hela dagen så det var bara att masa sig upp! Men efter 70 minuters promenad, en glad hund så bäddade jag ner mig i soffan med två nyväckta barn... Sen har vi legat där! Såå skönt så det e inte klokt!
 
Har tagit fram värmekudden och placerat den på Loppans axlar... Nu kan jag bara säga att det är Ipaddsförbud i det här hemmet! Den kommer att bli den nya folksjukdomen, Ipaddsnacke! Det är verkligen hels sanslöst, de satt och kollade på Pocemon i ca 30 minuter, det räckte om det är i totalt fel ställning! Det blev frukost på soffan, under en gosefilt till Sune i Grekland! Mys på hög nivå!
 
Ellioth är leksugen och vill till Herman så jag och Lovis får nog svida om från pyjamasen nu så vi kan köra bort honom, åka till affären för lite handling! Ikväll kommer familjen Lång hit på middag & mys! Har aningen idetorka vad det gäller maten dock!! Vet inte hur jag och Lovis ska lösa detta.... Lovis förslag var MAKARONER & KÖTTBULLAR!! Tror inte att vi ska gå på den linjen =) Hon är verkligen för rolig den, hennes favvo 7 dagar i veckan så hon är billig i drift i alla fall =) Nåja det blir nog bra, en tur till Eklöws så kommer vi nog på något tillsammans!
 
Ska göra råkostsallad idag, grovt riven! Mums!! Nu är det dag ett.... mina pp är slut, over and out efter gårdagens ljuvliga dopp i grytan! Ok inte bara maten kanske.... Jag & Alvin ingick en pakt igår, no more candy! Nu är det slut med godis för vår del! Chips, popcorn, ostbågar & mörk choklad (typ lindth) är fullt tillåtet men de stora lösgodispåsarna är slutshoppade till det här hemmet! Känns helt ok, och vi gör ett ärligt försök!! Är livrädd att ställa mig på vågen på lördag men det är bara att göra det och utgå från det!
 
Nu håller Ellioth på att avlida i tristess så jag får ta mig i kragen och klä på mig & Lovis! Ha en trevlig trettondag jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0