Flytt...

Hej på er!
 
Puh nu damp jag ner vid köksbordet en stund! Det tar på krafterna att flytta =) Både roligt och mindre roligt!! Barnen har börjat installera sig men Ellioth framför allt har haft det lite kämpigt i all röra.... MDet en peppar ta i trä de båda sover i sina sängar om natten, kommer upp ett par gånger men det funkar att följa dem tillbaka och stoppa om dem =) Det känns helt underbart att äntligen brutit vanan att komma till madrassen varje natt! Den ska banne mig inte komma fram igen!! De är mycket nöjda med sina rum och det känns otroligt roligt!!!
 
Vet inte riktigt var jag ska börja i denna flyttsoppa... Det har vart en händelserik helg får jag ju säga!! Mitt i all lycka att äntligen få nycklarna till huset och få flytta in i ett hus så har det vart otroligt tufft!! De förra hyresgästerna hade missat den lilla detaljen med att flyttstäda... Kan inte med ord beskriva hur glad och tacksam jag/vi är för att vi haft mina föräldrar, Nett & Rikard, Janice & Christoffer, Patrik & Annika, John som hjälpt oss den här helgen med allt från barnpassning till flytthjälp och flyttstäd/sanering!! Martina kom förbi i går och hjälpte till med tvättstugan.... Oh my gaad va den är ÄCKLIG!! Jag brast ihop fullständigt och ringde jouren... Det var det vidrigaste jag sett!! Fya!! Rådet var att jag skulle köra en 95 graders tom maskin.... Hände inget mer än att det började lukta blöt hund och skit i hela tvättstugan =( Hoppas att de byter ut det jag vill verkligen inte tvätta våra kläder i den!!
 
Vi startade i fredags med att skura ett helt hus på skit och det är inte roligt att städa efter andra!! Mina armar känns som om de räcker till knäna... Helt slut så jag är mycket glad att jag tog semester idag! Goa Emmy har vart här och hjälpt mig att packa upp idag med Janice & Theo =) Nu börjar det kännas som ett hem! Tack <3
 
Ska försöka mig på att laga lite mat idag, hämta fiskarna som är bland de sista i lägenheten... Imorgon är det jobb, som tur är en kort dag! Hade nog egentligen behövt en veckas ledighet känns det som!!
 
Nä dags att ta tag i livet igen, ingen rast ingen ro om jag ska få till det här!! Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0