Utmaning

Underbara Lördag! 
 
Finns absolut ingen bättre start på dagen än sovmorgon, få ligga o dra sig jämte mannen jag älskar! Det blev ett avsnitt med Modus till och lek och bus med två barn... Så Härligt! 
 
Strax blir det frukost och en höstpromenad med Boss! Vi hade en mysig kväll på Liseberg igår! Jag och Roger blev dock aningen besvikna, hade nog större förväntningar! Barnen va jätte nöjda trotts att vi inte åkte något... Jag måste nog säga att det är tätt sjukt! Samma priser som på sommaren.... Det ska sugas ut så mycket som möjligt! Hamburgare på Max (stor besvikelse) kall, ingen höjdare alls! Godis såklart... Japp då va mammans veckobonus slut så nu startar min största utmaning! Nu är det bara de dagliga så som gäller till torsdagens vägning! Jag hade 15 så kvar till kvällen... det och bonusen rökte för ett kg plus på vågen idag! Blir galen! Ska klara det! Ska ha minus på torsdag!
 
En trip till kyrkogården och tända ljus hos våra nära och kära. Det är så vackert inne på St Jörgens och en tradition vi onte vill missa! Min lilla Vilja ska sova här i natt ❤ Maken ska till Hurriganes med ett gäng kompisar, sista kvällen med chevan! Det ut att bli en bra Lördag!! 
 
Va rädda om varandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0