Återhämtning

Ligger och vilar på min rast i personalrummet och njuter av tystnaden 😁 Haft en riktigt bra dag med promenad, klättring på stockar och många skratt! Äntligen höstlov och två semesterdagar som väntar med familjen! Även om det inte blev som vi tänkt oss så får bi göra det till det bästa! Idag blev det en tur till klitterbadet för Roger och barnen ❤ Roligt att de hittar på något som barnen älskar (mamman är glad att slippa knä i mig i en baddräkt) och igår var Lovis på bio med mormor! Snacka om lyx! 
 
Det har varit en tuff vecka på jobbet och allt tjat dränerar mig på energi! Det tar så otroligt mycket på mig och jag blir otroligt trött... När föräldrar ser hur trött jag är känns det inte riktigt bra, men jag är ärlig och säger som det är och då är de väldigt förstående! Tror på ärlighet varar längst och det skapar en förtroendefull relation! Min strategi för att ta mig igenom jobbet just nu är vila, långa promenader, måla, samtal med min otroligt tålmodige man! Känns fantastiskt att ha honom vid min sida och jag är glad för att han orkar med mitt ältande !! 
 
Haft en fantastisk lugn och skön helg med middagar hemma, rött vin (ett par glas för mycket) skitsnack med hjärtat och bara njutit ❤ Det är återhämtning för själen! 
 
Va rädda om varandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0