Terapi

God morgon! 
Första morgonen jag känner mig utvilad, äntligen! Igår satt jag uppe längre och målade innan jag gick och la mig. För mig är målning ett fantastiskt verktyg till att vara här och nu, slappna av och inte låta tankarna bråka med mig! 
 
 
 
Pratade med vårdcentralen igår men min läkare är sjuk så jag får avvakta.... Fick inte alls de svar jag ville ha så jag  men jag tänkte att jag måste görà det bästa av det! Vad kan jag göra? Måla, läsa och försöka tänka mig bortom all oro och ångest... Igår gick det! Jag somnade utan att nattvandra och utan ångest! Såå skönt!
 
Nu är det en ny dag, ska vara hemma idag med och vila, gå en promenad så att jag förhoppningsvis kan jobba imorgon! Det är planen kalla fall. Det är så mycket jag vill ha tillbaka sedan tiden innan utmattningen, depåerna, min energi som aldrig tog slut och nu måste jag hela tiden tänka mig för. Innan fixade jag att gå till jobbet förkyld och göra ett bra jobb men det klarar jag inte nu. Inte efter förra veckan, inte efter de påhoppen jag fick och ovilja av att hjälpa andra, at försöka se saker positivt... Ödmjukhet, empati, var fanns det? 
Jag lärde mig att inte vara ärlig och öppna mig, då blir man trampad på.... Det förstroendet är som bortblåst! 
 
Nä nu måste jag ta mig upp och utfodra mina två juveler ❤️ 
Önskar er en fin dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0