Skrivit på pappren

En jävla bra början på det nya året för den före detta fru Stehnson! Är det så här han vill ha det så blir det så, jag orkar inte kämpa i motvind och gång på gång bli förtvivlad och ledsen för att jag hoppats, för att det vart en bra dag! Han har inga känslor och det vände över en natt.... Fattar inte hur han är funtad eller vad som händer i honom. 
 
Igår sa han att han flyttar... sen skrev vi på pappren... det är ju ingen idé om det inte finns några känslor! Märkligt att de bara kan försvinna från att känna sig halv utan mig till att ta slut... Fan det är så många tankar, känslor och ord som är sagda som aldrig kommer försvinna. Det gör så fruktansvärt ont så det e inte klokt!
 
Inatt sov jag i Lovis säng... Eller sov är väl att överdriva! Ett par timmar och inte sammanhängande! Kämnet mig som ett vrak! Mamma kommer stax ut så ska vi göra Loke och bara vara! Lite terapi ❤️ 
 
Nu blir det morgonpromenad med Boss... Ta hand om varandra 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0