Strandbaden ✨

God morgon alla monsterdiggare!
 
Det har vart en sömnlös natt med ett barn på varje sida... Förkrossade, ledsna, uppgivna, arga, besvikna.... Ellioth sätter så starka ord på alla sina känslor och tankar, även på mina känslor... Det gör så fruktansvärt ont i mammahjärtat! Jag fattar inte hur jag ska kunna laga dessa små barn som bär på en så stor sorg... Inte kunde jag föreställa mig att mitt liv skulle se ut så här.... Att mina barn skulle behöva få gå igenom en skiljsmässa, det händer ju bara andra! Det gör mig förtvivlad och arg!
 
Idag är det återgång till jobb dessutom.... det krävs nog en balja kaffe för att få igång min lekamen.... Men det ska jag råda bot på på StrandBaden! Utbildning, planeringstid, god mat, spa och mycket mer! Tack för att jag har mitt jobb ❤️ Barnen ska få åka till mormor och morfar och sova där, mysa, bio och massa kramar för det behöver dom!
 
Sitter och skriver i köket med en kopp kaffe, macka och en tiggande Boss... Han har redan ätit sin frukost och vill ut - NU 😀 Suck! Det är minus ute... svinkallt.... vill inte!! 
 
Nä dax att väcka en liten Loppa 💕 Snart dax att åka! 
Va rädda om varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0