Hur går man vidare?

Är inne på andra veckan med flunsan... Äntligen har febern gått ner men jag har ingen ork eller energi i kroppen, har sovit halva dagen och hostar lungorna ur mig! Det här tog verkligen hårt på mig, inte så konstigt kanske när jag redan är så nedsatt mentalt... Det tar längre tid för mig att bli bra, längtar till och med tillbaka till jobbet! 
 
Tankarna flyger runt mig hela tiden, hur går man vidare? Vad ska jag göta av mitt liv? Hur vill jag leva? Det känns som om mitt liv vart en bluff, känner mig så grymt lurad! Det är helt galet! Jag vet inte hur jag ska mig ur detta ekorrhjul som bara spelas upp hela tiden... 
 
Jag vill så gärna ha livet tillbaka ❤️ Mitt liv står på hold on! 
 
Just nu är så grymt tacksam för att jag har min mamma och pappa som står pall, hjälper, stöttar och finns där dygnet run! Att världens bästa syster yster och hennes familj finns för mig! Jag hade inte klarat mig utan dem, vill inte vara utan dem! Nett kommer alltid finnas där och det är jag så glad för! På ett sätt har jag ett rikt liv med många människor runt mig... min familj 💕 
 
Snart tre månader... själv.... För fem månader sedan förändrades allt! Hela mitt liv togs ifrån mig, slängt, trampat på, nersmutsat... mitt liv, min familj 💔 Hur reser man sig från det? Hur tar man ta tillbaka sitt liv? 
 
Va rädda om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0